Klacht: Geen geld terug van tickets na lock down

op 19 mei 2021 over Social Deal in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Ik heb 3 combi tickets gekocht voor China Light festival in ouwehands dieren Park. Dit evenement was tot eind februari geldig. Ik wil graag mijn geld terug ontvangen gezien ik kaartjes heb gekocht voor de China light festival voor 2020 december. Door persoonlijke redenen kan ik de komende tijd niet meer gaan en ik krijg geen geld terug omdat de tickets worden geannuleerd buiten het retour termijn. Echter kon ik wel t/m einddatum van het evenement gaan maar was het toen dicht.

Wanneer ik het volledige bedrag van de tickets terug krijg.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Social Deal over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Social Deal in behandeling genomen

Bericht van Social Deal

2 maanden geleden - Beste Jeré, Bedankt voor je melding. Zojuist heb ik je telefonisch proberen te bereiken, helaas zonder resultaat. Graag zou ik met je mee willen kijkenhoe we dit passend op kunnen lossen voor je. Zou je ons terug willen bellen op het nummer 088 205 05 05 en vragen naar mij, Sascha? Ik hoop van je te horen! Met vriendelijke groet, Sascha - klachtenafhandeling Social Deal

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Social Deal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Social Deal

Heeft op 21 mei 2021 om 10:49 geantwoord

Beste Jeré,

Telefonisch kreeg ik je niet te pakken, zo doende hebben we mail contact gehad.

We hebben je per mail geïnformeerd over de oplossingen die wij kunnen bieden met betrekking tot de vouchers voor het China Light Festival.

Gelukkig zijn we samen alsnog tot een passende oplossing gekomen.
Mocht ik nog iets kunnen doen, hoor ik dit graag.

Sascha - klachtenafhandeling
Social Deal

Alle klachten die gemeld zijn door Jere