Klacht: Geen geld terug na retouneren

op 20 mei 2020 over Bershka in de categorie Kledingwinkels

Ik had op 30 april bij bershka een bestelling geplaatst, en direct betaald via iDeal van 51,50. Ik kreeg de bestelling binnen laat in de avond op Dinsdag 5 mei, ik was niet blij met de bestelling en had de dag daarna (woensdag 6 mei) gelijk me bestelling retour gedaan. Ik moest dat vooraf het retour zenden via mijn account aanvragen, ik had 2 mails gekregen waarvan eentje met bevestiging voor me geld terug en eentje met de bijlagen voor retour. Netjes uitgeprint opnieuw ingepakt in orginele verpakking op de post gedaan. Daarna hoorde ik tot gisteren niks er over (dinsdag 19 mei). Ik ging gisteren contact op zoeken met bershka over wanneer mijn geld werdt terug gestort. Eerst zei ze dat ik hem niet aangegeven had als retour, ik alles uitgelegd vervolgens werdt er gezegd dat hij op 7 mei terug is aangekomen bij hun. Veder kon ze me niet vertellen wanneer ik me geld terug krijg en of ik het nog wel terug krijg. Veder werdt ik niet geholpen inmiddels al 16 dagen veder en niks van informatie over me status van retouneren of over me geld.
Zouden jullie me hier mee kunnen helpen?

Mvg. Vanna Di Guglielmo

Me geld terug.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bershka

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bershka nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vannadiguglielmo