Klacht: Geen geld terug, na annuleringsmail ontvangen van Expedia

S Aslan op 30 oktober 2017 over Expedia in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een mail ontvangen van Expedia waarbij mij werd medegedeeld dat mijn vlucht was geannuleerd en dat ik hierop contact met ze zou moeten nemen. Ik kreeg later te horen dat de vlucht niet was geannuleerd en dat de luchtvaartmaatschappij Pegasus geen restitutie meer zou geven aangezien de ticket was verbruikt. Met een slappe smoes en een onderzoek van 1.5 maand hebben ze het verder afgedaan, en de schuld op mij geschoven.

Gewenste Oplossing:

Geld terug ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Expedia

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Expedia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door