Klacht: Geen geld terug na annulering van lidl

op 08 juli 2021 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een bestelling gedaan van 350 euro bij lidl, 3 dagen later is deze door lidl geannuleerd omdat het product niet meer leverbaar was, ik zou mijn geld binnen is 10 werkdagen retour krijgen. Na twee telefoontjes en een mail het ik na 13 dagen nog steeds mijn 350,- niet terug. Normaal heb ik hier wel geduld mee maar het is 350,-euro die ik wil gebruiken voor een nieuwe bestelling die ik niet kan doen omdat mijn geld ergens vast staat.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 08 juli 2021 om 18:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Klaasje de b