Klacht: Geen geld terug na annulering

Maickel87 op 09 december 2021 over Social Deal in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Ik had kaartjes voor het circus gekocht. Uiteindelijk niet kunnen gaan en netjes binnen 14 dagen schriftelijk geannuleerd. Nu wil Social deal een bevestiging van de ondernemer (het circus) dat ik niet ben geweest. Heel vreemd en is niets j ik ver terug te vinden in de algemene voorwaarden. Geen geld terug, slechte zaak.

Geld terug op mijn rekening, zoals vermeld in de algemene voorwaarden.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Social Deal over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Social Deal in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Social Deal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Social Deal

Heeft op 10 december 2021 om 08:59 geantwoord

Beste Maickel,

Hartelijk dank voor je melding.

Het klopt inderdaad dat je tot 14 dagen na de aankoop je aankoop/aankopen kosteloos bij ons kan annuleren.

In je account zie ik inderdaad dat het betaalde bedrag is overgezet naar je saldo. Omdat je binnen het retourtermijn de annulering hebt doorgegeven heb ik dit bedrag alsnog teruggestort. Binnen enkele werkdagen staat het terug op de rekening.

Fijne dag gewenst.

Sascha - klachtenafhandeling
Social Deal

Maickel87

Heeft op 13 december 2021 om 15:18 geantwoord

Dit tegoed is helemaal niet van de niet gebruikte vouchers. Deze had ik voor die tijd al geannuleerd. De vouchers die ik bedoel zijn in totaal 2 volwassenen en 2 kinderen.

Bericht van Social Deal

1 maand geleden - Beste, Hartelijk dank voor je reactie. Alles wat bij ons is geannuleerd hebben we nu netjes naar je teruggestort. Mocht je iets anders willen kan je het beste telefonisch contact met ons opnemen. Fijne dag gewenst!

Alle klachten die gemeld zijn door Maickel87