Klacht: Geen geld terug maar een tegoedbon

op 09 september 2018 over Hunkemoller in de categorie Kledingwinkels

Ik heb een artikel retourgebracht en krijg daarvoor een tegoedbon.
Dat zou al 9 jaar op de bon staan, wat vast klopt maar als het me was verteld vóórdat ik had betaald (ik kan dat namelijk pas lezen als ik een bon krijg) had ik het artikel niet gekocht omdat het niet voor mijzelf was.
Ook bij het afrekenen is het niet aangegeven en ook geen bordje bij de kassa gezien.

Bij aangeven dat ik geen tegoedbon wil maar geld terug was niet niet bespreekbaar.

Ik koop zelden tot nooit bij de Hunkemöller dus die tegoedbon is voor mij waardeloos.

Geef gewoon net als ieder ander bedrijf de klant zijn geld terug, dit is een zeer klantonvriendelijkheid en dus achterhaalde manier van retourneren.

Geld terug graag

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hunkemoller over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hunkemoller in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hunkemoller een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hunkemoller

Heeft op 14 september 2018 om 13:17 geantwoord

Beste mevrouw Manger,
Deze e-mail hebben wij naar u gestuurd en zien dat de klacht opgelost is.

Beste mevrouw Manger,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Wij vinden het heel erg vervelend dat dit in het filiaal niet gebeurd is. Excuses hiervoor.
Wij hebben het filiaal gebeld en de procedure uitgelegd. U kunt met uw tegoedbon terug naar dit filiaal zodat zij het voor u in orde gaan maken.
Voor het ongemak willen wij u graag een klein gebaar voucher aanbieden, graag ontvangen wij uw adresgegevens.
Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dit graag.

Hunkemöller International BV
Customer Care
Postbus 386
1200 VB HILVERSUM
www.hunkemoller.com

Alle klachten die gemeld zijn door AJManger