Klacht: Geen geld terug gekregen van statiegeld bon

op 16 mei 2020 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Ben vandaag 16-05-2020 naar de Albert heijn middenbaan in barendrecht gegaan. We waren om 17:09 de flessen omgeruild naar statiegeld bon van 2,50. Bij de kassa scannen maar lukte niet de meid aan de kassa pakte het aan en scande het maar lukte ook niet dus zei ze gaan naar de service balie daar helpen ze je wel en krijg je je geld terug betaald om 17:11.
Dus naar de servicebalie zegt de meid met de hoofddoek niet kon, had uitgelegd wat had geschreven maar ze zei geen geld terug kreeg en maar weg moest gaan.
Dus me zus ging ook uitgelegd hetzelfde en zei waarom wil je niet helpen en die meid met de hoofddoek zei ga uit de rij zijn mensen die willen betalen.

Dus de meid met de hoofddoek was heel onaardig we kregen geen geld van de statiegeld bon die we nog moesten terug krijgen.

Als we de geld zouden terug krijgen van de statiegeld bon van 2,50 en die meid aanspreken met de hoofddoek

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Xyleneval64