Klacht: Geen geld terug cash back

op 29 juli 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 17-04-2017 een ladyshave gekocht bij BCC.Zou € 10,- casch back krijgen van philips.Meer dan 1 uur bezig geweest om alles te scannen en te versturen ,want steeds was het bestand te groot.Eindelijk een melding dat alles goed was verzonden.Vandaag 29 -07-2017 nog steeds niets terug gekregen. Klacht ingediend maar moet bellen en dan kom je in de wacht te staan tot je een ons weegt. Er maar mee gestopt en voor ons geen spullen meer van Philips. Dit alles voor een rot tientje.

Gewenste Oplossing:

Dat ze gewoon het betalen want zo kan ik ook acties houden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door jobe50