Klacht: Geen geld terug, binnen de aangegeven termijn

op 13 juli 2016 over Valuebasket in de categorie Internetshops - Elektronica

11 april bestelling geplaatst voor een Samsung tablet, beloven hij komt echt! Na 2.5 maand nog niets, ineens was het product niet meer leverbaar, bestelling geannuleerd, en het bedrag zou met 7 tot uiterlijk 14 dagen worden teruggestort, het is nu 1 dag na 14 dagen, en geen geld terug. Hoe kan deze site nog actief zijn, als je alle revieuws leest is het alleen maar kommer en kwel, geen product en je geld is weg!!!

Ik verwacht mijn geld terug!! Terugstorten hoeft niet zo moeilijk te zijn.
Dat er actie wordt genomen op Valeubasket, dat deze site als niet betrouwbaar wordt beschouwd, en in mijn ogen niet meer actief mah zijn.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Valuebasket

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Valuebasket nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht B.scheper

1 jaar geleden - Ik heb aangifte gedaan bij de politie tegen Valuebasket na niet mijn geld terug te hebben ontvangen, en nu heb ik opgemerkt dat de site offline is en niet meer bereikbaar, ben ik er wel zeker van te zijn at ik ben opgelicht, ik roep anderen dan ook op om aangifte bij politie te doen, als er meerdere aangiftes zijn is de kans groter dat hier wellicht actie op wordt genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door B.scheper