Klacht: Geen geld terug bij defect product

op 26 april 2015 over ModeMusthaves in de categorie Mode

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een tshirt ontvangen die na 1x dragen uit elkaar viel. Oplossing die ik ontving is om het zelf te laten repareren en dan krijg ik een credit voor het reparatie bedrag. Dat wil ik niet, ik wil juist mijn geld terug. Waarom zou ik als ontevreden klant juist weer een bestelling MOETEN plaatsen?
Daarbij is hun administratie niet helemaal op orde omdat ze zogenaamd mijn ordernr niet kunnen vinden.. Heel vreemd.. Ik heb ze een foto van het product gestuurd die echt alleen maar via hen te bestellen is.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug krijg voor het aankoop bedrag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ModeMusthaves over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ModeMusthaves in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ModeMusthaves een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ModeMusthaves

Heeft op 15 december 2017 om 12:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Nathalie17