Klacht: Geen geld terug bij 20 euro retour actie

op 25 mei 2016 over Bosch in de categorie Electronica - Wasmachines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 8 april een aankoop geregistreerd ( schuurmachine + schuurpads) via bol.com)
Ging om bedrag van minimaal € 99 aan machine + accesoires. Totaal bedrag was €103,98 Binnen 3 weken zou geld gestort worden. Via mail een bevestiging ontvangen. Na 5 weken geïnformeerd bij Bosch. Via reactie van de huishoudservice afdeling deze klacht op 16-5 zelf doorgestuurd naar service van de afd. doe het zelf.
Nog steeds geen reactie mogen ontvangen

Gewenste Oplossing:

Als ik het geld van deze retour actie heb ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bosch

Reactie van de melder van de klacht fdam

10 maanden geleden - Bosch neemt de klacht niet in behandeling. Dit is toch beneden alle pijl. Bol.com beloofd dat het geld retour komt. Dat deze bestelling daarvoor in aanmerking komt. En Bosch geeft aan mij persoonlijk op herhaaldelijk verzoek geen enkele reactie en weigert via deze site de klacht In behandeling te nemen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bosch nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door fdam
x