Klacht: geen geld terug

ik heb het product fruta planta groen besteld op 11 mei,maar naar verder zoeken over het product schrok ik dat het levensgevaarlijk is maar ik had het net betaald,ik kreeg het de volgende dag en heb het 14 mei aangetekend terug gestuurd naar (Hart van Brabantlaan 12 Tilburg),met de pakbon en erop geschreven dat ik last heb van hoge bloeddruk en dat ik het niet durfde in te nemen,ze hebben het 15 mei binnen gekregen,en het blijk het bedrijf( regus )te zitten, en als je ze belt 013-5832269 zij sturen de klacht door,en verder kunnen ze ook niks doen,en het pakje hebben ze door gestuurd maar daar doen ze vaag over ,en er zit daar 1 persoon (ze nemen alleen de telefoon aan)ik heb een aangetekend brief gestuurd naar het postadres(Lijnsheik3 1-3) ik kreeg de brief terug met erop failliet ,en vorige week kreeg ik eindelijk antwoord(Geachte Mevr de Vries,

Bedankt voor uw email, deze hebben wij zojuist in goede orde mogen ontvangen.

Wij willen U informeren dat U een teruggave van de gelden mag verwachten conform de algemene voorwaarden.

De supplementen zijn niet geschikt voor mensen met een hoge bloeddruk, mensen die bepaalde medicaties gebruiken, zwangere vrouwen etc.

Wij betreuren dat U desondanks het duidelijk op de site omschreven ( niet geschikt voor hoge bloeddruk) staat dat deze hier voor niet geschikt zijn , U toch een bestelling heeft geplaatst.

Wij gaan er vanuit U via deze weg geïnformeerd te hebben .

Wij willen ook met KLEM benadrukken dat wij absoluut geen oplichters zijn en willen U tevens adviseren dat U ivm uw hoge bloeddruk altijd eerst met uw arts overlegt voordat U afslankmiddelen bestelt en zich neemt.

Hoogachtend,

Green Coffee Store

On Fri, 29 Jun 2012 07

maar ik heb me geld nog steeds niet,en geen antwoord op mijn vragen

eindelijk kreeg ik geld terug dag ik maar ik kreeg maar 42,05 terug niet de 51 euro met als bericht..

Geachte,

Bedankt voor uw reactie.

Vogens de algemene voorwaarden zijn uw gelden ter refund aangeboden .

De algemene voorwaarden staan weergeven op onze website .

Mvgr,

Green Coffee Store

ik zal nooit meer bij green coffee store iets bestellen,het zijn echt oplichters..
ik heb 51 euro betaald,ik ben kwijt 8,50 verzendkosten,aangetekend brief 7,50
en in plaats van 51euro 42,05

gewoon me geld terug 51 euro en ik moest 8,05 betalen voor het terug sturen en 7,50 voor een aangetekend brief, ik heb me aan de regels gehouden ik heb het aangetekend terug gestuurd en dan verwacht ik me geld terug en antwoord als ik ze mail.
zijn er meer mensen in deze zelfde situatie,die geen geld terug krijg schrijf je klacht op.of weet iemand meer over mesomed hoe ik ze anders kan bereiken

Alle klachten die gemeld zijn door marianne1959