Klacht: Geen geld terug

op 28 september 2017 over Cloozy in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na het bestellen en ontvangen van verschillende artikelen die qua kwaliteit super slecht zijn en die ik qua maat niet aankon hebben wilde ik de artikelen terug sturen. Ik dacht hier besteld ik nooit weet wat. Vervolgens krijg ik een waardebon die ik verplicht ben uit te geven bij cloozy. Niet erg netjes lijkt mij. Volgens mij heb je in een webshop altijd recht op geld terug bij he retourneren van een artikel. Maar goed vervolgens toch maar weer wat besteld. Weer slechte kwaliteit en weer niet de juiste maat. Weer geprobeerd alles terug te sturen krijg ik vervolgens maar een deel van het geld terug en een deel van de artikelen want die konden ook niet geretourneerd worden ?!? Nu zit ik dus met een waardebon van 28 euro en een truitje die ik met geen mogelijkheid pas. Erg slecht van cloozy dat ook naar meerdere keren mailen ze niet reageren en me als klant niet verder willen helpen. Jammer dat ik mijn geld aan dit onprofessionele bedrijf heb verspilt.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Cloozy over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door sadebloempje