Klacht: geen geld terug

op 31 mei 2016 over Easyjet in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik boek een ticket van berlijn naar amsterdam op maandag 9 mei , helaas moet ik dit veranderen naar zondag 8 mei.
Als je dat niet doet op de manier die zij willen dus via 9 mei de vlucht veranderen krijg je natuurlijk nooit je geld terug .
Je betaalt dan ook 40 euro voor het veranderen.
Nou je krijgt sowieso je geld niet terug wat op een of andere manier begrijpen ze deze manier zelf niet……3 x gebeld en ik ga nu voor de 3x een klacht indienen……ik heb nu dus 2 tickets betaald en 40 euro voor het veranderen.

Gewenste Oplossing:

als ik mijn geld van de eerste vlucht terug krijg.....

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Easyjet

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Easyjet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door charlichung