Klacht: Geen geld retour na terug sturen

op 25 augustus 2016 over Gave Actie in de categorie Deal-Sites

Bestellingnumer: 100061544 datum: 13-07-16

Op 16 juli 2016 heeft gaveactie.nl de producten retour ontvangen. Volgens de algemene voorwaarden en de wet koop op afstand is het mogelijk om de producten retour te doen en dat ik mijn geld dan weer terug krijg. Tot op heden geen cent ontvangen. Krijg vaak geen reactie en als ik reactie krijg dan is het iets van: ‘Tot mijn schrik zie ik dat je bestelling in de verkeerde status is blijven hangen. Ik heb dit hersteld, je zult nu z.s.m. je geld terug ontvangen’ of ‘helaas moet ik constateren dat er iets fout is gegaan bij de koppeling tussen ons en de betaalprovider waardoor je het nog niet ontvangen hebt. Ik heb dit hersteld en handmatig verwerkt. Je zult het met maximaal 3 werkdagen op de rekening ontvangen’.

Ik heb wel de bevestiging ontvangen dat zij de producten hebben ontvangen.

Als ik het geld op mijn rekening gestort krijg.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gave Actie over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gave Actie in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gave Actie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gave Actie

Heeft op 26 augustus 2016 om 07:59 geantwoord

Beste Babel,

Naar aanleiding van jouw retour en ons email contact was inderdaad een probleem opgelost. Zojuist heb ik het e.e.a. erbij gepakt om te kijken wat er precies aan de hand is. Ik zie dat je bestelling is gecrediteerd en zie bij onze partner staan dat dit ook verwerkt is. Ik kan inzien dat het naar een RABO rekening eindigend op 209 is teruggestort.

Mocht het onverhoopt nog niet ontvangen zijn ga ik er vanuit dat het elk moment bijgeschreven moet staan.

Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen hoor ik het graag.

Klantenservice
Andrea - Gave Actie

Telefoon: 070 368 40 44
Email: info@gaveactie.nl

Telefonisch zijn wij beperkt bereikbaar. Per email reageren wij binnen 2 werkdagen. Onze klantenservice werkt van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur. Wij zijn op ons kantoor niet voorraad houdend.

Reactie van de melder van de klacht babeltunc

7 maanden geleden - Het is nog steeds niet bijgeschreven.

Heeft op 27 augustus 2016 om 06:42 geantwoord

Er wordt aangegeven dat het bedrag al is terug gestort maar ik heb nog steeds niks ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door babeltunc