Klacht: Geen geld retour?

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In mail over retourzending van bestelling in de webshop staat vermeld dat er diverse manieren zijn om de betaling te verrekenen, zoals een ander product kopen of een tegoedbon. Niet vermeld staat dat je gewoon zoals hoort bij een Koop op afstand het betaalde bedrag (inclusief verzendkosten) terug kan ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Als Obelink zijn (standaard retour-) mail aanpast. Terugbetaling ook direct als mogelijkheid aangeeft.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Obelink Winterswijk over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Obelink Winterswijk in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Obelink Winterswijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Obelink Winterswijk

Heeft op 11 juli 2017 om 16:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 11 juli 2017 om 16:17 geantwoord

Het gaat niet alleen om een oplossing in mijn geval, maar om een correcte informatie aan alle klanten die een terugbetaling kunnen wensen overeenkomstig Kopen op afstand

Alle klachten die gemeld zijn door Buitenmens