Klacht: Geen geld ontvangen voor retour gestuurd artikel Asos

op 28 juni 2021 over ASOS.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 29 mei heb ik een artikel naar Asos retour gestuurd. Ik heb hier een bevestiging van maar ik heb nog steeds geen geld terug ontvangen van Asos. Het is ook niet mogelijk om met ze in contact te komen, op de website staat geen email adres, geen chat mogelijkheid en geen telefoonnummer

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug heb ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ASOS.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ASOS.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door NCdV