Klacht: Geen geld of reactie

op 16 augustus 2016 over Zonzoo.nl in de categorie Telecomwinkels

Laats een iphone 5c opgestuurd naar zonzoo. Dit gaat natuurlijk heel erg makkelijk zoals ze aangeven op hun site. Ook zeggen ze binnen 15 dagen geld op uw rekening nou mooi niet! Het is nu al 3 maanden geleden dat ik de telefoon heb opgestuurd na ongeveer 1 maand wachten hun gebeld ik kreeg toen een engels vrouwtje aan de telefoon. Kreeg te horen dat ze op mijn bevestiging wachten dat ik akkoord zou gaan met het bedrag wat ik voor deze telefoon zou krijgen. Zou hiervan via de mail een bevestiging krijgen deze nooit gehad. Heb het nu al enkelen keren geprobeerd via het nederlandse nummer maar altijd sta je in de wacht wat al 90 cent per minuut kost. Ook krijg ik geen reactie via de mail. Als je op google zonzoo intypt krijg je gelijk als sites te zien waarop dit bij heel veel mensen ongeveer het zelfde gebeurd is bij zonzoo. Als ik dit wist had ik het niet via hun gedaan!!!!

Eigenlijk op geen enkele manier. Als ik mijn geld krijg nog niet. Zo mag je niet met mensen omgaan als bedrijf zijnde.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zonzoo.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zonzoo.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dennistakx123