Klacht: geen geld

op 30 augustus 2018 over ING in de categorie Banken

Vanochtend wilde ik omstreeks 11 uur een geldbedrag pinnen bij de Heuvelpoort in Tilburg. Het apparaat gaf geen storing aan, alles verliep normaal behalve het laatste gedeelte van de transactie, er kwam geen contant geld uit de sleuf.

Het bedrag dat ik wilde pinnen moet op mijn rekening blijven. Omdat alles verliep zoals gebruikelijk ben ik hier niet zeker van.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van ING

3 maanden geleden - Goedemiddag mevrouw Dekkers, Jammer om te horen dat de geldopname zo stroef is verlopen. Sterker nog: hij is afgebroken, omdat je geen geld hebt ontvangen. Heb je gecheckt op de Betaalrekening of het bedrag daadwerkelijk is afgeschreven of deze nog in reservering staat? Zou je contact met ons op willen nemen via onze reguliere Klantenservice als het bedrag daadwerkelijk wordt afgeschreven, zodat wij met je mee kunnen kijken? https:www.ing.nlparticulierklantenserviceindex.html Groeten, Nick ING Webcare

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 31 augustus 2018 om 14:25 geantwoord

Beste,

Ik hoop dat het inmiddels gelukt is om contact op te nemen met onze Klantenservice. Zij kunnen met je meekijken naar de eventuele afschrijving en vervolgens actie ondernemen (mocht dit nodig zijn). Er is dus nog zeker geen man overboord! Ik sluit bij deze de klacht.

Sebas
ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door mvr Dekkers