Klacht: geen gegevens

op 22 juli 2016 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Vorig jaar twee gehoorapparaten aangeschaft bij specsavers in Dokkum.
Krijgen we later een brief waar in staat dat ze verdwijnen uit Dokkum en wij de keuze kunnen maken uit Leeuwarden of Drachten. Keuze gemaakt uit Drachten en dan zouden alle gegevens daarheen worden verzonden. Nu blijkt dat Drachten helemaal geen gegevens daarover te hebben.
Wij eerst al een keer tervergeefs naar Drachten te zijn gereden zouden ze het opsturen naar ons maar daar moesten wij eerst ook weer achteraan bellen voordat dat gebeurde. Nu blijkt dat ze de verkeerde slangetjes hebben opgestuurd.Wij daar weer over gebeld. Zouden ze daar diezelfde dag daarover terug bellen maar bellen ze een dag later met de mededeling dat we langs moesten komen en dat dat alleen op dinsdag en donderdag kon. Aangezien we gisteren donderdag waren kon dat al niet meer en wij duidelijk hadden aangegeven dat we dit komend weekend op vakantie gaan.
U snapt het vast wel dat alles zeeeeeer slecht geregeld is bij specsavers en wij daarover ook zeeeeeer slecht te spreken zijn.

Dat lukt dus voor de vakantie zeker niet meer.
Maar het zou wel handig zijn dat de gegevens toch ergens genoteerd staan zodat ze ons wat vlotter kunnen helpen

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Specsavers over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 02 augustus 2016 om 12:16 geantwoord

Goedendag,

Bedankt voor uw reactie.

Wat vervelend dat uw gegevens niet bekend waren bij de winkel in Drachten, onze welgemeende excuses voor het ongemak!

Ondertussen hebben wij ervoor gezorgd dat uw gegevens wel correct zijn overgezet van Dokkum naar Drachten en hebben wij de audicien gevraagd nog even contact met u op te nemen met betrekking tot de juiste slangetjes.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan vernemen wij het graag via, nl.service@specsavers.com

Wij hopen u hiermee voldoende van dienst te zijn.

Sabrina Groen

Alle klachten die gemeld zijn door marja-_wiersma@hotmail.com