Klacht: geen gebak / Hema Den Helder

op 22 juli 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Woensdag 6 juli heb ik een klacht door gegeven, dat er ’s middags om half 4 geen enkel gebakje te verkrijgen was. Daar is correspondentie over geweest.

Vanmiddag om 13.45 uur kwamen mijn man en ik weer bij de Hema en je kon kiezen uit 2 soorten gebak – niet onze smaak. Ik vroeg om tompouchen. Was er niet meer(?) Bij de gebakafdeling lagen ze wel, maar er werd geen enkele moeite gedaan om dat te halen en de verkoopster draaide zich pontificaal om.
Wanneer veranderd er iets in het filiaal van Den Helder of moet ik vaker “in de pen” klimmen?
De vorige keer stelde ik voor dat er misschien “eigen initiatief” getoond kon worden? Blijkt dus van niet …

Gewenste Oplossing:

Ik ben even niet tevreden met/over de Hema in Den Helder.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mevrouw Houtkamp