Klacht: geen gararntie

op 02 februari 2014 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor mijn zoontjes van 4 en 2 jaar heb ik dit jaar maar liefst 4 brillen bij Specsavers gekocht. Dit zodat ze altijd een reserve bril hebbe. Vanwege de sterkte moest het glas zeker dunner gemaakt worden en heb ik dit bij de eerste twee laten doen. Bij de volgende 2 werd mij echter aangeraden maar 1 van de twee de glazen dunner te laten slijpen vanwege de kosten. Jammer dat dit mij de eerste keer niet is geadviseerd. (Had 99 euro gescheeld!).
Vervolgens gaat zoals te verwachten de bril van mijn zoon stuk en wordt er vriendelijk medegedeeld dat dit niet onder de garantie valt. Ik moet 25 euro betalen voor de reparatie en thuisgekomen blijkt de bril gewoon gelijmd te zijn!! De volgende reparatie werd echter weer gratis uitgevoerd en kreeg de bril zo mee. Deze moest volgens die meneer nog even drogen dus werd in het doosje gedaan. Dit paste niet waarop ik opmerkt4e dat deze normaal wel past en dit toch vreemd is. Snel werd een ander hoesje gehaald en werd ik gegroet. Thuisgekomen bleek de bril niet eens recht meer te zijn. Ik heb verhaal gehaald maar werd nog steeds niet goed geholpen. Ik heb ondertussen een bril gekocht bij een andere opticien en zal nooit meer naar Specsavers gaan!

Gewenste Oplossing:

Goede service en garantie en een beetje klantvriendelijkheid!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

Bericht van Specsavers

3 jaren geleden - Goedendag, Bedankt voor uw reactie. Vervelend dat uw bezoek aan onze winkel niet geheel naar wens is verlopen, onze excuses voor het ongemak. Wij willen u klacht graag in behandeling nemen en willen u vragen de klacht door te sturen naar onze klantenservice, onder vermelding van de winkel waar u klant bent en de geboortedatum van uw zoon, ons emailadres is nl.service@specsavers.com Specsavers biedt het eerste jaar na aankoop volledige garantie en na het jaar kijken we samen met de klant voor een passende oplossing. Wij zien uw klacht graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Sabrina Groen Specsavers International B.V.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 07 februari 2014 om 14:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Bedankt voor uw reactie.

Uw schrijven hebben wij besproken met de directeur van de winkel en zij geven aan zij de veren tweemaal eerder kosteloos hebben vervangen en daarom bij de derde keer een vergoeding hebben gevraagd, dit is conform onze garantievoorwaarden. Tevens hebben zij het montuur van uw andere zoon kosteloos vervangen nadat het defect was.

Wij hebben begrepen dat zij bij uw jongere kind éénmaal dunner geslepen glazen hebben geadviseerd omdat uw kind nog niet naar school gaat en u zo de kosten lager kunt houden. Van de winkel hebben wij begrepen dat u hiermee akkoord bent gegaan.

Zoals wij het nu zien is de service en garantie verlopen volgens onze voorwaarden.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan willen wij u vragen deze bij onze klantenservice neer te leggen, via nl.service@specsavers.com

Wij hopen u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Sabrina Groen
Specsavers International B.V.

Heeft op 07 februari 2014 om 19:25 geantwoord

Jammer dat er leugens verteld worden, nooit zijn er kosteloos nieuwe veren ingegaan. de brillen zijn alleen gelijmd en nooit netjes recht gezet.

Idd bij de jongste werd geadviseerd bij 1 bril dunne glazen te nemen en bij de oudste werd ik geadviseerd 2x dunne glazen te nemen, zonde van het geld! Deze bril heeft hij 1 week gedragen en is daarna nooit goed gerepareerd!! Hij kan deze bril niet meer dragen!
Ik ben nu overgestapt naar een goede winkel met dito service. Specsavers bergen op zoom blijkt wel weer een slechte zaak door deze reactie!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Specsavers beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door zonde van het geld