Klacht: Geen garantiebewijs ontvangen

op 23 juli 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een maand geleden heb ik met veel moeite, bellen met MediaMarkt en Samsung, een vervangende koelkast ontvangen voor mijn kapotte koelkast van 2 jaar oud. Ik kreeg de optie om de garantie te verlengen voor 50 euro. Dit bedrag heb ik gepind bij de levering. Ik zou het garantiebewijs via de mail ontvangen, dit is echter nooit gebeurd. Ik heb de afgelopen maand al 7 keer gebeld naar Samsung (en op social media contact gezocht). Tot op heden ben ik niet veel verder gekomen dan een mail moeten sturen naar foto.nl@samsung.com tav het issuenummer (heel raar). En te horen te krijgen dat ik geduld moet hebben.

Gewenste Oplossing:

Als ik het garantiebewijs heb en een vergoeding voor de bel-kosten die ik al gemaakt heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ngerritsen