Klacht: geen garantie meer bril 1 maand jong

op 14 oktober 2016 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mijn zoontje van 6 jaar heeft vorig jaar een starwars bril bij specsavers gekregen van ons en die is in maart dit jaar stuk gemaakt door een vriendje toen moesten wij een nieuwe bril kopen en hebben wij 1 van de minions gedaan voor 50 procent korting vanaf die datum van aankoop (juni dit jaar)geld een nieuwe garantie van 1 jaar 3 maand daarna ging het schroefje los van het zeistangetje en ging ermee terug er werd gezecht dat het niet kon worden gemaakt en moest weer een nieuwe bril kopen ik zei toen dat valt toch onder de garantie en ze zei nee hoor ik heb wel 5 keer gevraagt klopt het wel dat er geen garantie op zit want hij is nog maar 3 maand oud ze bleef volhouden van nee en wij moesten weer een nieuwe bril kopen 1 week erna heb ik maar naar het hoofdkantoor gebeld en de situatie uitgelegd en die mevrouw zei ooooo jawel u hebt gewoon garantie en met dat antwoord ben ik naar de winkel gegaan en vertelt van het hoofdkantoor en toen kon ik het geld terug krijgen nu 3 week verder nog niks ontvangen en heb weer gebeld en ik zou terug gebeld worden en ja ik werd terug gebeld met de volgende mededeling het geld wordt overgemaakt maar houd in dat ik binnen het jaar geen aanspraak kan maken op de garantie terwijl deze bril 3 weken oud is ik ben des duivels dat betekent dat als mijn zoontje van 6 jaar iets met de bril heeft mag ik geen gebruik meer maken van de garantie echt woest ben ik EEN KIND VAN 6. Ik hoop dat u hier wat aan kan doen voor ons. mvg Thea Langoor (moeder)

Gewenste Oplossing:

ik zou tevreden zijn dat wij alsnog als er wat met zijn bril is aanspraak op de garantie kunnen maken

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Specsavers over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 18 oktober 2016 om 10:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Bedankt voor uw bericht.

Spijtig om te vernemen dat de garantievoorwaarden niet helemaal duidelijk zijn, onze excuses voor het ongemak.

Uiteraard willen we als Specsavers graag dat u als klant volkomen tevreden bent met onze service en producten. We hanteren in dat kader de volgende garantie-afspraken, die ook zo aan u zijn uitgelegd: als een bril binnen de garantieperiode kwaliteitsgebreken vertoond zullen we deze, gedurende één jaar na het afhalen van de bril, gratis vervangen of repareren. Ongeacht hoe het gebrek is ontstaan. In uw geval is de bril langer dan een jaar geleden bij onze winkel in Drachten gekocht en daarmee is de garantie verlopen.

Echter als er betaald is voor een product, ook al is het 50%, dan gaat de garantie wel weer opnieuw in. Als er niet voor is betaald verstrekken wij deze garantie eenmalig.

Wij hopen dat het hiermee duidelijk is en anders vernemen wij het graag via nl.service@specsavers.com

Met vriendelijke groet,
Sabrina Groen

Alle klachten die gemeld zijn door thea-teike