Klacht: geen garantie

op 20 augustus 2016 over DeLonghi in de categorie Koffie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

het maal gedeelte werkte niet
Werd gezegt was stuk gegaan door een steentje of boom schors
Toen hebben ze een zeef vernieuwd. en ik kreeg hem terug met in een zakje een stukje metaal dus geen steentje of schors.
En dat het maal gedeelte van RVS was .
Dus het stukje metaal kan daar van zijn.
Maar ze willen het in garantie tijd niet vergoeden.

Gewenste Oplossing:

Dat ze hen hadden gemaakt zonder kosten in rekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DeLonghi

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DeLonghi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door charles arends