Klacht: Geen folders ontvangen

op 19 mei 2020 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 21 April doorgegeven (zie 21 April) dat wij sinds JUNI 2019 geen folders hebben ontvangen.Tot onze vreugde hebben we 2 WEKEN!!!!
folders gekregen en nu…..niets meer.Hoe kan dit???
Kunnen jullie hier dan niets aan doen???

Gewenste Oplossing:

IK BEN HELEMAAL NIET TEVREDEN.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 19 mei 2020 om 12:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heermevrouw,

Bedankt voor je bericht waarin je ons laat weten dat je geen folders hebt ontvangen.

Graag ontvangen we jouw huisnummer zodat we je melding op de juiste manier kunnen verwerken. Je kan je gegevens het beste naar ons sturen door jouw melding met postcode en huisnummer te mailen naar [email protected]

Heb je verder nog vragen, opmerkingen of suggesties? Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kan ons bereiken via spotta.nlklantenservice.

Verder is het handig om te weten dat alle folders sinds enkele weken zijn samengevoegd in 1 pakket. Je ontvangt van ons een pakket in plastic (vaak zonder Spotta opdruk). In dit pakket zitten folders van onder andere Albert Heijn, Kruidvat, Aldi, Lidl, Gamma en Praxis.

Fijne dag gewenst!

Alle klachten die gemeld zijn door LlUKA