Klacht: geen folders ontvangen

op 19 oktober 2011 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 28 oktober 2011 om 15:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag. Dit is de eerste klacht van de bezorger. De coordinator heeft de bezorger er op aangesproken.

Heeft op 30 oktober 2011 om 12:56 geantwoord

Wij hebben de folders weer ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Spotta beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door F.Paulusma