Klacht: geen folders ontvangen

op 19 februari 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 21 februari 2018 om 12:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Jongsma,

Bedankt voor uw bericht. We vinden het vervelend dat de folderbezorging niet naar wens verloopt. Zoals we telefonisch besproken hebben blijven wij ons best doen om de folders weer in de brievenbus te krijgen.

U kunt eventueel de folders inkijken op www.spotta.nl, zodat u geen aanbiedingen hoeft te missen.

Met vriendelijke groet,

Spotta Klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door D Jongsma