Klacht: Geen folders ontvangen

op 21 december 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 22 december 2017 om 14:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag mevrouw Steel,

Wederom hartelijk dank voor uw melding. Zoals bij de andere melding aangegeven: de melding is in behandeling genomen, wij gaan de bezorger erop aanspreken. Daarmee gaan wij er vanuit dat u op korte termijn de folders weer wekelijks in de brievenbus gaat ontvangen, uiterlijk dinsdagavond 20.00 uur. Mocht dat niet het geval zijn, horen wij dat graag en pakken wij het wederom op.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Spotta Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Kogalientje