Klacht: geen folders ontvangen

op 14 juni 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Twee weken geen folders verspreiding in Toolenburg wijk in Hoofddorp..

Zeer kwalijke zaak. Er wordt hier voor betaald. Hou daar rekening mee.

Gewenste Oplossing:

Totaal niet tevreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 17 juni 2017 om 16:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Ik vind het erg vervelend dat de verspreiding van onze folder niet altijd goed gaat bij u in de wijk. Hartelijk dank dat u mij hierover informeert. Ik neem direct contact op met de afdeling klantenservice van de verspreider Spotta met het verzoek de bezorgersservice in uw wijk aan te spreken. Als u nog steeds de folder niet voor dinsdagavond over een week in uw brievenbus ontvangt, neemt u dan gerust weer contact met mij op.

Als u eerder op de hoogte wilt zijn van komende folderaanbiedingen, dan kunt u deze vanaf zaterdagavond 21.00uur bekijken op onze website www.dirk.nl.

Alle klachten die gemeld zijn door american