Klacht: geen folders ontvangen

op 14 juni 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 17 juni 2017 om 16:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Ik vind het erg vervelend dat de verspreiding van onze folder niet altijd goed gaat bij u in de wijk. Hartelijk dank dat u mij hierover informeert. Ik neem direct contact op met de afdeling klantenservice van de verspreider Spotta met het verzoek de bezorgersservice in uw wijk aan te spreken. Als u nog steeds de folder niet voor dinsdagavond over een week in uw brievenbus ontvangt, neemt u dan gerust weer contact met mij op.

Als u eerder op de hoogte wilt zijn van komende folderaanbiedingen, dan kunt u deze vanaf zaterdagavond 21.00uur bekijken op onze website www.dirk.nl.

Alle klachten die gemeld zijn door american