Klacht: Geen folders meer gekregen……postcode 1033wk.

op 09 februari 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Ik heb ook geen folder meer gezien. Is het plastiek soms op? Vervolgens heb ik diverse mensen in mijn buurt ook gevraagd en hun hebben ook geen folders meer ontvangen. Er is op dit moment en samen met mij de enige buur die een Ja sticker op de brievenbus heeft zitten. In mijn portiek woning zijn 10 buren. Dus, stel ik u gewoon de vraag: Waarom krijgt mijn buur en ik geen geplastificeerde foldermap meer?

Een lezer.

Toen ik de foldermap kreeg en wel op de zondagavond. Maar nu ben ik helemaal niet meer tevreden.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 12 februari 2018 om 11:25 geantwoord

Geachte heer Lans,

Klantenservice Spotta

Heeft op 13 februari 2018 om 09:05 geantwoord

Ik ben totaal niet te vrede. Want de reclame start volgens mij op maandag en dat gaat elke week zo door. Dus, ik wil mijn foldermap in het weekend ontvangen.
De hoofdreden die ik daar voor heb is: dat sommige reclamestunts van maandag tot woensdag zijn en mede daardoor vis je wel eens achter het net. Dit is vaker gebeurd, dus vraag ik u: waarom niet in het weekend bezorgen? Want dat is in het verleden ook al gedaan. Ik begrijp niet, waarom dat is veranderd!

A. Lans

Alle klachten die gemeld zijn door andrelans@hotmail.com