Mijn Klacht:
Ik heb al een week of 67geen folders in het plastic ontvangen!
Heb hier al meerdere malen voor gebeld en ook buren hebben dit bij jullie via de mail gemeld !
Tot op heden hebben zowel de buren als ik van jullie hier over geen reactie ontvangen!
Het zou wel zo netjes zijn als wij van jullie iets zouden horen ,wij nemen de moeite om dit bij jullie te melden !
Ik neem aan dat de bezorgers hier voor betaald krijgen dus mag je verwachten dat deze ook bezorgd wordt!
Gewenste Oplossing:
Graag willen wij de folders ontvangen !

