Klacht: Geen folders gehad

op 14 maart 2020 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 16 maart 2020 om 10:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heermevrouw,

Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je het folderpakket niet hebt ontvangen. Fijn dat je dit aan ons laat weten. Wij als echte folderfans begrijpen als geen ander dat je graag voordeel wilt spotten.

Bezorger met vakantie

De vaste bezorger van jouw wijk is met vakantie geweest. Het is niet gelukt om een tijdelijke vervanger te regelen. Het goede nieuws is dat je vaste bezorger weer terug is. We gaan er vanuit dat je vanaf nu weer netjes de folders ontvangt.

Tip

Mocht je in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Folders.nl
of download de www.Folders.nlapp voor jouw tablet enof smartphone. Daar vind je de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag of zaterdag via PostNL.

Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kan ons bereiken via Folders.nlconsumentenservice

Een fijne dag en dank voor je geduld.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Yvon89