Mijn Klacht:
Wij hebben al 2 weken geen folders gehad. Hiervoor was de service altijd prima.
Gewenste Oplossing:
Als ik mijn folders weer op zaterdag of uiterlijk maandag krijg.

Wij hebben al 2 weken geen folders gehad. Hiervoor was de service altijd prima.
Als ik mijn folders weer op zaterdag of uiterlijk maandag krijg.
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 10 april 2018 om 11:25 geantwoord
Geachte heermevrouw,
Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben uw melding in behandeling en gaan contact opnemen met de bezorger. Wij vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer netjes in uw brievenbus ontvangt.
Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier Laat het ons weten via Spotta.nlklantenservice.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Spotta