Klacht: Geen folders al 56 weken niet

op 18 juni 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo in de omgeving van rijswijk postcode 2283 JR
Krijgen wij al 56 weken geen folders.
Ik was gister bij een vriendin omgeving bogaard centrum en daar komen wel de folders binnen.
Wat is de reden dat wij ze niet krijgen?
Met vriendelijk groet

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als we gewoon weer de folders krijgenen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 18 juni 2018 om 15:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Harms,

Hartelijk dank voor uw melding. Uw vaste bezorger is onlangs gestopt met bezorgen en we hebben een nieuwe bezorger in uw wijk aangesteld, die met ingang van komende week zal starten. Daarmee gaan we er vanuit dat u dan netjes de folders zult ontvangen, uiterlijk op dinsdag om 20.00. Mocht u ze dan nog niet hebben dan horen we het alsnog graag van u. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Sobinx