Klacht: Geen folders

PGoedkoop op 31 december 2019 over Spotta in de categorie Reclame

Wij hebben al twee weken geen folders ontvangen

Als wij weer folders ontvangen

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 02 januari 2020 om 09:11 geantwoord

Beste Patricia,

Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je geen folders ontvangt. Als echte folderfans begrijpen wij als geen ander dat je graag iedere week voordeel wilt spotten. Als eerste checken we graag of je bij ons aan het juiste adres bent.

In ons folderpakket vind je folders van onder andere Aldi, Lidl, Gamma en Hema. Klopt het dat je deze niet hebt ontvangen? Dan horen wij het graag met een reactie op deze mail.

Mis je het folderpakket met folders van Albert Heijn, Etos, Trekpleister of heb je deze dubbel ontvangen? Dan kun je dit doorgeven bij de betreffende winkels.

Tip
In de tussentijd hoef je geen aanbiedingen te missen. Op Spotta.nl of via de Spotta app vind je de folders van alle populaire winkels in Nederland. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag of zaterdag via PostNL.

Tot slot
Ik vertrouw erop dat alles duidelijk is en dat je in de tussentijd veel plezier beleeft aan de digitale
folders. Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kunt ons via spotta.nlklantenservice.

Een fijne dag en dank voor je geduld.

Alle klachten die gemeld zijn door PGoedkoop