Klacht: Geen folders

op 20 oktober 2011 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij ontvangen haast geen folders meer van netwerk VSP.soms wel dus we weten dat er iemand hoort te bezorgen.iedere week in volle afwachting maar helaas te vaak worden ze niet bezorgt.

Gewenste Oplossing:

Als ze gewoon weer in de bus vallen,zijn we tevreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 01 november 2011 om 10:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

De bezorger is gewaarschuwd door onze bezorgerscoordinator. Uiteraard behoudt deze omgeving de extra aandacht van onze bezorgerscoördinator.

Heeft op 01 november 2011 om 11:00 geantwoord

Vorige week zijn de folders weer bezorgd.deze week wachten we nog af

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Spotta beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Dena