Klacht: Geen folders

op 13 juni 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zeker de laatste 2 a 3 weken krijgen wij geen wekelijkse folderpaketten meer. Dat is heel lastig want aan de hand van de folders bepalen we wat en waar we onze boodschappen doen.

Gewenste Oplossing:

Wij zijn tevreden wanneer de folders zonder onderbreking weer op de deurmat liggen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 14 juni 2018 om 11:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 14 juni 2018 om 18:12 geantwoord

Wij zijn nog van de oude stempel. Wij zien graag de papieren exemplaren om in te kijken. En daarom zijn de folders via het internet niet zo interessant.

Alle klachten die gemeld zijn door Meneer Schinkel