Klacht: geen folders

op 11 juni 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben 2 weken al geen folders gehad

Gewenste Oplossing:

als wij de folders krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 12 juni 2018 om 13:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw,

Hartelijk dank voor uw melding. We hebben een nieuwe bezorger in uw wijk aangesteld, die met ingang van komende week zal starten. Daarmee gaan we er vanuit dat u dan netjes de folders zult ontvangen, uiterlijk op dinsdag om 20.00. Mocht u ze dan nog niet hebben dan horen we het alsnog graag van u.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door selina G