Klacht: Geen folders

Shloqu op 10 april 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al twee weken geen folders gekregen.

Gewenste Oplossing:

Als ik elke week mijn folders krijg.
En het liefst van deze week ook nog.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 11 april 2018 om 16:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Retz,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben elkaar inmiddels telefonisch gesproken. Hartelijk dank voor dit prettige telefoongesprek.

Wij doen ons uiterste best om het zo snel mogelijk op te lossen en er voor te zorgen dat u de folders zo snel mogelijk weer in de bus ontvangt.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door