Klacht: Geen folders

op 21 februari 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Al weer 4 weken geen folders gehad, ondanks dat er elke week gebeld is dat we geen folders kregen, gebeurt er niets. Je krijgt als antwoord dat ze of de bezorger zullen aanspreken, of juist geen bezorger hebben, wat leuk is voor de winkeliers die zich scheel betalen voor een advertentie.

We zijn tevreden als we gewoon elke week de folders krijgen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 22 februari 2018 om 11:44 geantwoord

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor.

Alle klachten die gemeld zijn door Willem de Koning