Klacht: geen folders

op 18 februari 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Goedemiddag, ik wil melden dat ik sinds eind december 2017 geen folders meer krijg. Dit vind ik erg jammer want op deze manier kan ik de aanbiedingen in de supermarkten niet meer zien.
Graag zou ik weer de folders willen ontvangen zoals gewoonlijk op zondag.

Ik zou tevreden zijn wanneer deze folders gewoon weer op zondag in de bus vallen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 20 februari 2018 om 14:37 geantwoord

Geachte mevrouw Van De Pol,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Er is vorige week een nieuwe bezorger bij u in de wijk begonnen. Die gaan wij erop aanspreken en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op zondag, maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw van de pol