Klacht: geen folders

op 12 februari 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 13 februari 2018 om 13:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw van Wijlick,

Hartelijk dank voor uw melding en ons telefoongesprek van zonet.

Zoals besproken proberen wij een en ander zo spoedig mogelijk op te lossen.

Mocht u in de tussentijd geen aanbiedingen willen mislopen kunt u de folders ook online bekijken.

In het vertrouwen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door niam