Klacht: geen folders

op 05 februari 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 06 februari 2018 om 12:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Aarts,

Hartelijk dank voor uw bericht. Graag ontvangen wij uw huisnummer zodat wij uw klacht op de juiste manier kunnen verwerken. U kunt uw gegevens het beste naar ons sturen door op deze mail te antwoorden.

Heeft u verder nog vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via het contactformulier op Spotta.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Spotta klantenservice

Heeft op 07 februari 2018 om 09:53 geantwoord

Zo lang ik niets ontvang ben ikniet tevreden

Bericht van Spotta

5 maanden geleden - Geachte heer Aarts, Hartelijk dank voor uw bericht. Graag ontvangen wij uw huisnummer zodat wij uw klacht op de juiste manier kunnen verwerken. U kunt uw gegevens het beste naar ons sturen door op deze mail te antwoorden. Heeft u verder nog vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via het contactformulier op Spotta.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, Spotta klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door basiepe