Klacht: Geen folders

op 21 januari 2018 over Spotta in de categorie Reclame

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 23 januari 2018 om 09:20 geantwoord

Geachte mevrouw Kambier Roose,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op zondag, maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Klantenservice Spotta

Bericht van Spotta

4 maanden geleden - Geachte mevrouw Kambier, Hartelijk dank voor uw melding. Helaas hebben we u telefonisch niet kunnen bereiken om u te kunnen informeren over het bezorgen in uw wijk. Ook kunt u contact opnemen met onze Klantenservice op 0900-8774636 Met vriendelijke groet, Spotta Klantenservice

Heeft op 17 februari 2018 om 20:00 geantwoord

Op internet folders bekijken duurt me veel te lang

Bericht van Spotta

4 maanden geleden - Geachte mevrouw Kambier Roose, Wij vinden het erg vervelend, dat ondanks uw herhaalde meldingen, de bezorging van het Spotta pakket nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u nogmaals dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij betreuren het feit dat wij niet die prestatie hebben geleverd die u van ons mag verwachten. Wij zullen wederom de bezorgersservice op de hoogte brengen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw e. Kambier