Mijn Klacht:
Hallo, helaas hebben al 2 weken geen folders ontvangen.
Wij wonen in Raalte aan de Reiger (Noord)
Gewenste Oplossing:
Ik zou graag volgende week wel weer de folders ontvangen.
Als er geen bezorgers zijn is het misschien een optie om de gesealde pakketten bij vb Jumbo Noord aan te bieden!

