Klacht: geen folders

op 25 mei 2020 over Spotta in de categorie Reclame

sinds enkele weken krijgen wij geen folders meer
wij hebben de bezorger er op aan gesproken maar hij doet de verkeerde wijk
wij wonen in de Renessestraat 22 te Assendelft
de bezorger doet de oneven nummers terwijl hij de even nummers moet doen.
dit hebben wij gehoord van de bezorger die de oneven nummers doet
de buurvrouw tegenover ons op een oneven nummer krijgt de folders twee maal wij wij dus niets
wilt u er alstublieft iets aan doen

als ik folders krijg

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 26 mei 2020 om 10:19 geantwoord

Beste heermevrouw,

Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat het Spotta pakket niet hebt ontvangen. Als echte folderfans begrijpen wij als geen ander dat je graag iedere week voordeel wilt spotten.

Melding
We geven je melding door aan onze bezorger en vertrouwen erop dat je binnenkort het folderpakket weer in de brievenbus ontvangt.

Tip
In de tussentijd hoef je geen aanbiedingen te missen. Op Folders.nl of via de Folders.nl app vind je de folders van alle populaire winkels in Nederland. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag en zaterdag via PostNL.

Tot slot
Ik vertrouw erop dat alles duidelijk is en dat je in de tussentijd veel plezier beleeft aan de digitale
folders. Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kunt ons bereiken via consumentenservice[email protected]

Een fijne dag en dank voor je geduld.

Consumentenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door chiel nooij