Klacht: Geen folders

op 24 april 2020 over Spotta in de categorie Reclame

Ik krijg al vanaf dec. 2019 geen folders van spotta . Ik heb verschillende maken gemaild maar geen reactie.
Ik heb het bij de winkel gemeld toen kreeg ik 2 weken folders en daarna weer niks ..

Als ik alle week mijn folders krijg

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 28 april 2020 om 10:14 geantwoord

Beste Petra,

Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je geen folders ontvangt. Als echte folderfans begrijpen wij als geen ander dat je graag iedere week voordeel wilt spotten.

Melding
We geven je melding door aan onze bezorger en vertrouwen erop dat je binnenkort het folderpakket weer in de brievenbus ontvangt.

Tip
In de tussentijd hoef je geen aanbiedingen te missen. Op Folders.nl of via de www.Folders.nlapp vind je de folders van alle populaire winkels in Nederland. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag en zaterdag via PostNL.

Tot slot
Ik vertrouw erop dat alles duidelijk is en dat je in de tussentijd veel plezier beleeft aan de digitale
folders. Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kunt ons bereiken via Folders.nlconsumentenservice.

Een fijne dag.

Heeft op 12 mei 2020 om 09:10 geantwoord

Ik heb nog steeds geen folders gekregen

Alle klachten die gemeld zijn door Erends