Klacht: Geen folderpakketten ontvangen

op 11 april 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Al 2 weken geen folderpakket ontvangen
Beetje jammer en makkelijk verdient voor de bezorger die dus niet bezorgd. Misschien vind de bezorger de trap oplopen te vermoeiend

Als ik gewoon iedere week folders ontvang in mijn brievenbus

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 12 april 2017 om 12:02 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor uw melding wij gaan dit oppakken met onze bezorger.

met vriendelijke groet,

klantenservice Spotta

Heeft op 25 april 2017 om 21:32 geantwoord

Inmiddels 2 weken later en nog steeds geen folderpakket ontvangen. Er wordt wel leuk gezegd dat je de folders online kan kijken, maar wil gewoon folders in mn brievenbus krijgen, tenslotte worden de bezorgers betaald om te bezorgen en de winkeliers betalen voor het uitbrengen van de folder en verspreiding.

Reactie van de melder van de klacht Barbara2611

3 maanden geleden - Nu al 5 weken geen folderpakket ontvangen..... echt te gek voor woorden! Naar mijn idee wordt er weinig gedaan met klachten, er wordt leuk gezegd dat er contact opgenomen gaat worden met de bezorger, maar vervolgens gebeurt er niets, is er uberhaubt wel een bezorger bij mij in de buurt? Een straat verderop liggen vaak hele stapels onbezorgde folderpakketten in een voortuin..... zou dat de bezorger zijn?? Ik hoop nu toch echt dat het opgelost gaat worden en dat de folders volgende week gewoon in mn brievenbusje liggen

Alle klachten die gemeld zijn door Barbara2611