Klacht: Geen folderpakketten gekregen, zijn gedumpt in het park

op 27 mei 2020 over Spotta in de categorie Reclame

Wij krijgen al een aantal weken geen gesealde folder pakketten meer binnen (8303 NE). Deze week hebben wij per toeval een grote stapel van deze pakketten gevonden in het park direct naast de straat Kaap in Emmeloord.

Wij zouden graag de pakketten weer ontvangen. Daarnaast zien wij graag dat de gedumpte pakketten uit het park worden verwijderd.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 28 mei 2020 om 09:07 geantwoord

Beste Tessa,

Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je geen folders ontvangt. Als echte folderfans begrijpen wij als geen ander dat je graag iedere week voordeel wilt spotten.

Melding
We geven je melding door aan onze bezorger en vertrouwen erop dat je binnenkort het folderpakket weer in de brievenbus ontvangt.

Tip
In de tussentijd hoef je geen aanbiedingen te missen. Op Folders.nl of via de www.Folders.nlapp vind je de folders van alle populaire winkels in Nederland. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag en zaterdag via PostNL.

Tot slot
Ik vertrouw erop dat alles duidelijk is en dat je in de tussentijd veel plezier beleeft aan de digitale
folders. Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kunt ons bereiken via Folders.nlconsumentenservice.

Wat betreft de melding over een dumping in het park, deze is al in behandeling en doorgezet naar de bezorgerscoördinator, deze gaat zorgen dat het wordt opgeruimd.

Een fijne dag.

Alle klachten die gemeld zijn door TV10